lørdag 3. april 2010

SISTE KVELDEN MED NALA!

Dagene går fort, altfor fort. I morgen henter de Nala, ;( Det kommer til å bli såååå stille her. Jeg er blitt glad i den store, stae golden retriveren.

036

Hun har vært noe å holde på for meg som er vant til en lappe på litt over 10 kg. Tror ikke jeg kommer til å skaffe meg en så stor hund. Men dette har vært en opplevelse og en test for meg. Det å ha to hunder, holde styr på bånd og mating. Det å få inn to våte, sølete hunder som skal tørkes. Det å ha ro når det skal være kvelden og å bare ha to hunder. Ja, det er nok mer jeg glemmer i farten, men det er noe av det jeg har erfart disse dagene. Og jeg må si jeg har koset meg noe vanvittig. Og det tror jeg Charlie har også. Selv om ikke han har fått viljen sin. Men det har vært mye moro.

021

023

044

I dag har vi samlet vår lille familie til middag hos Kirsti. Hundene måtte være nede, men etter maten så gikk Marius ned for å hente dem. Og da ble det liv. William ble så glad da han så det var to hunder som kom. Eller VOVVENE….. som han hylte.

158

176

Nala var helt klart favoritten. Hun sto og sto, lot William klatre og kose. Det er nok noe Charlie ikke gjør. Han lar William kose han en gang som hilsen og så smyger han seg vekk. Bare for å vokt han på avstand og se om han finner på noe morsomt. Men JEG fikk kose og skifte på Andrea. Det var såååå flott. Har nesten ikke sett henne siden hun kom hjem.

118

Så vakker den lille prinsessa vår. Og William bryr seg ikke noe om henne ennå. Så det er ikke blitt noe sjalusi der.

167

Dette er bilde av oss tre på siste kvelden. Litt vemodig nå, men jeg kan jo passe henne igjen og om ikke lenge så kommer Milli en helg. Det må jeg si jeg gleder meg MASSE til nå. Og så har det vært hyggelig å blogge litt hver kveld. Fortelle litt om hverdagen, nesten som en dagbok. Så da er det ikke sikkert det blir noe oppdatering i morgen kveld.

Håper ikke jeg har kjedet dere med disse innlegga mine. Jeg har gjort det litt for at Nalas eiere kan lese når de kommer hjem hvordan hun har hatt det her.

 

                Ha en fortsatt god påske! :-)

17 kommentarer:

Eva + 4 sa...

Nei,Nina,det har så absolutt ikke vært kjedelig å lese...det har vært veldig,veldig koselig :)

Skjønner godt at du synes det er litt vemodig - hun ser jo så god og snill ut. Sta,ja,men det må man være. Stahet gir bare enda mer personlighet - mener nå jeg ;)

Du og Charlie (og Nala da) må ha en fortsatt god påske :)

Gry og Millis blogg sa...

Åååååååååååååå Nina, så fint at dere har kost dere sånn alle tre sammen. Jeg kommer til å savne de daglige oppdateringene dine!!!

Det blir jo desto mer spennende når du skal ha Milli da:o) Kommer til å sitte å niglo på bloggen din for å få med meg siste nytt fra dere.

Så gøy at William ble så glad. Han er heldig som får vokse opp med Charlie!

Fortsatt god påske til dere også!

NB! Flotte bilder av "siste kveld med gjengen":o)

Gry Viola og Roxie sa...

Du har ikke kjedet oss, det har vært artig å lese om verdagen med Nala, Charlie og deg.
Veldig flotte bilder. Nala er kanskje vant til å ha barn rundt seg? Så sånn ut på det bilde der William holder seg i henne.
God påske de siste dagene!

Ville sa...

Nina; nå har jeg sittet å lest alle innleggene dine om Nala og Charlie...jeg har storkost meg!!!

Når jeg leser så blir jeg såå fristet til å ha 2 hunder innom hus jeg og!

Det skal bli moro å høre videre om Charlie virkelig har fått litt oppdragelse av Nala...eller om det var et forbigående fenomen;o)

Gleder meg nå til du skal ha Milli på besøk:o) har jo i minne alle de koselige innleggene om Milli og Charlie:o)))

Herlig å lese om hvor god Nala var med William.
Bilde av deg som steller vesla jenta...:o)
Gleder meg til neste helg, da skal Caspian være her fra lørdag til søndag:o)
Ha en forsatt fin påske!!!

Marianne sa...

Kjempe koseligt å lese om Nala og Charlie.....Ikke noe tvil om at dere tere har hatt stor glede av hverandre...2 hunder er dobbelt så mye arbeid..men også dobbelt så mye moro og kjærlighet!

Nina og Bonnie sa...

Gry, jeg kommer til å oppdatere bloggen to ganger om dagen når Milli er her. :) Da går du ikke glipp av noe. :))))))

Inger`s blogg sa...

Kjedelig? NEI, det har vært så spennende å lese og see bilder fra dagene med Nala.FL hund er nå ganske så flinke til å innordne seg og Nala ble jo ganske så husvarm. Fin påske opplevelse dere har hatt, og så med tantebarner, det "klær deg" så godt der du steller med lille Andrea.
Nå har vi hatt to fine dager ute.
Tenker Charlie kommer til å sove mye etter Nala reiser.

Nøve sa...

Hei på deg.
Har det vært tomt og stille hos dere nå. Det var en trivelig gjest dere hadde!
Eierne har nok vært flinke med henne og de visste utmerket godt hva de gjorde, da de 'satte henne igjen' hos deg og Charlie. Ho kunne ikke hatt det bedre :o)

Du og Charlie har så absolutt vist dere tilliten verdig. Det kommer nok flere gjester :o)

Nøve sa...

(Neimen, dette har jeg ikke opplevd før - men kommentaren min har ikke kommi inn)

Nå har det vært tomt og rart hos dere, tenker jeg. Dere hadde en snill gjest, eierne har vært flinke med henne - og de visste nok utmerket godt hva de gjorde, da de 'satte henne igjen' hos deg. Ho kunne ikke hatt det bedre ;o)

Dere besto oppgaven med glans, og det kommer nok flere gjester ganske snart!

Sidsel, Honey og Arjas blogg sa...

Kjedet oss????
Neeiiii! Er jo bare så kos at du skriver så fint og "familien" din oppdatert :) Vi elsker sånn!

Irén sa...

Kjedet oss? Nei, nei, Nina - ikke i nærheten en gang. Tvert i mot :-)

Så koselige innlegg atte. Skjønner godt du synes det blir vemodig når Nala reiser. Men det viser bare hvor masse dere har kost dere sammen :-)

Skjønne lille, prinsesse Andrea. Du ser ut som du storkoser deg. Også med lille William da. Han er en herlig liten fyr :-)

Vél overstått påske, Nina! Håper du fortsetter med "dagboken" jeg da ;-)

Ragnhild B. sa...

Så koselig med Nala på besøk! Fin erfaring for både deg og Charlie, tenker jeg. Og jeg tviler ikke på at du har hatt henda fulle! Blir litt stille framover nå, da.

Dixie sa...

Veldig kjekt å lese om hvordan dere har hatt det med besøk! :) Kjedelig har det absloutt ikke vært! Nala ser ut som en kjempesnill golden retriever! Kjekt at hun og Charlie ble sååå gode venner! Det er helt sikkert mye arbeid med to hunder, men som Marianne seier blir det jo dobbelt så mye gøy også! :D

Nina og Bonnie sa...

Ja, her er det stille og rart etter Nala dro. Charlie tror jeg faktisk ikke savner henne. Han er tilbake til gamle rutiner. Og elsker å få all oppmerksomheten igjen.

T :-) sa...

Det er alltid morsomt å lese bloggen din Nina :-) Tror du må få fast jobb som hundepasser for da blir det mange slike innlegg framover ;-)
Masse fine bilder. Og så godgutten som "finner seg i" alt og alle :-)

Og nå venter jeg spent på Milli-rapport. Men du har sikkert mye å blogge om før det Nina. Vår, unger, Charlie osv.

Er du tilbake i normale tilstander på jobben? Nei nå fikk jeg veldig lyst på en tur nedover...

Anonym sa...

Så fina "tantungarna" dina är!!
Han har blivit så stor William, kanske man växer lite när man blir storebror också...? :-)
Vi såg honom ju i Sandefjord där han tassade runt som liten "baby" bland alla vovvar,och har nu blivit en stor pojke med tjockt och fint intelängrebebis-hår... ;-)
De är så söta de små...

Lena & tussarna sa...

Vilken massa fina bilder i bloggen din!
Visst är det härligt med två hundar :)